A 21.századi digitális információáramlás okán kiemelt fontosságú lett az intelligens közlekedési rendszerek fejlesztése, bevezetése. Egyre növekvő igény merül fel a valós idejű információszolgáltatás iránt, elvárásként jelenik meg az, hogy „mindenki zsebében, mindenki autójában ott kell lenni”. A jó időben eljuttatott pontos információ nemcsak a forgalmi dugók elkerüléséhez és a környezetszennyezés csökkentéséhez járul hozzá, hanem egyben a közlekedési morál javulását is elősegíti, csökkentve ezzel a „stresszes” közlekedési szituációk kialakulását.
A kérdőíves felmérés célja megtudni, hogy az utazás megkezdése előtt és/vagy közben kapott közlekedési információk milyen hatással vannak a közlekedési morálra, az utazók viselkedésére.
https://forms.gle/s25F8m5VAKJznvZs7
Köszönjük a segítséget!